Tvedestrand kirkelige fellesråd
Tilgjengelighetserklæring

Alle nettsider krever nå en tilgjengelighetserklæring. Denne kan du lese ved å klikke på linken under

Les tilgjengelighetserklæringen

fredag 26 april
søndag 28 april
Holt kirke
onsdag 1 mai
søndag 5 mai
Dypvåg kirke
torsdag 9 mai
Borøy Bedehus
søndag 12 mai
Holt kirke
fredag 17 mai
Laget kirke

Følg oss på facebook

Dypvåg menighet
Holt menighet

Tvedestrand menighet

Generasjonskor

….og vi synger sammen….

Det var tenkt å ha ny samling i uka før Supersøndag i Tvedestrand første søndag i advent.

Det er da Lys våken, trosopplæringsarrangement for alle 6. klassinger i hele landet, også i Tvedestrand. De blir med på gudstjenesten, og vi tenker da at generasjonskor heller kan få en ny og fresk start på nyåret, fremfor å putte inn mer aktivitet i ei ellers travel tid i kirka.

Vi kommer tilbake med tid og sted – og vi håper at mange har lyst å synge sammen!

Dersom det er noen med barn under skolealder, så meld ifra om det er behov for et sangtilbud til Jorunn Myre, en av våre to kantorer. De søte små vil i så fall få sine egne arenaer og eget repertoar. Men også med medvirkning i noen gudstjenester.

Publisert av:  den 23-11-2022
Den Norske Kirke